I wanna do bad things with you ~~

sugen  påt  o gör en liten undersökning...

Jag har alltid varit väldigt kritisk mot horoskop och liknande, men har blivit tippsad om ett horoskop som stämmer väldigt bra på mig och flera andra jag pratat med om det som också är kritiska mot sånt.

Det känns nästan pinsamt att erkänna det men blev ganska nyfiken.

Testa själva och skriv gärna en kommentar om det stämmer eller om det inte gör det.


http://www.dagenshoroskop.nu/horoskop/keltiskt/

Själv är jag en Äppelträdsperson, tycker själv det stämmer väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: micki

jag är också äppelträd. nice horoskop faktiskt.

2009-09-24 @ 15:20:34
Postat av: arvid

vetetusan, testade läsa några stycken och man hittar ju alltid något som passar i alla, inte bara den som man själv är egentligen. tror snarare att det är knepet; att skriva en text där de flesta kan identifiera sig själva och sen sätta ett datum på den.

2009-09-24 @ 21:58:59
Postat av: Marra

Jo självklart men jag kunde inte identifiera mig med dom andra.

2009-09-25 @ 01:24:58
Postat av: malin svarar

haha såg din kommentar till hans screenshot på våran konverastion ^^ bra att någon fattade vad som menades^^

2009-09-27 @ 14:13:24
URL: http://vemduvill.blogg.se/
Postat av: malin svarar

haha såg din kommentar till hans screenshot på våran konverastion ^^ bra att någon fattade vad som menades^^

2009-09-27 @ 14:13:34
URL: http://vemduvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0