Good to know

Under vissa perioder känner man ibland att det är svårt att finna ord i sitt vokabulär och man känner sig lite dum.
Lösningen är oftast att äta järn och b-vitaminer.

Onödigt vetande... Ordet: Lagom kommer från vikinga tiden och användes när man hade så mycket mat eller dylikt så det räkte "laget om" dvs att alla fick sin bit av kakan.

Bra att tänka på: det kan bli obehagligt att ta "spring notor" men det är helt riskfritt att ta en "smyg nota" :) dvs man låtsas som ingenting och bara går.
Kommer kyparen på en så betalar man och säger "oj förlåt jag glömde" Men risken är stor att kyparen antingen inte ser dig gå eller har glömt att du inte betalat.

Istället för att skriva vem jag fikar med (som jag nästan aldrig gör) eller vilka kläder jag köper (vilket ja nästan bara gör på loppis) så vill jag skriva vad jag lärt mig (jallafall denna gången)

/Marra


Kommentarer
Postat av: povel

Smart!

2009-09-08 @ 23:20:48
Postat av: Pråmeeeee

gillar det.

2009-09-09 @ 18:31:12
URL: http://besattsomfan.blogg.se/
Postat av: myrrah

noob

2009-09-10 @ 01:49:22
URL: http://www.4chan.org
Postat av: Anonym

^.^

2009-09-10 @ 01:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0